EĞİTİMDE FATİH PROJESİ TEKNOLOJİ VE LİDERLİK FORUM
31 Mayıs 2012 Perşembe
yeniden merhaba...
Değerli eğitim liderlerimiz sizlere yeniden merhaba derken kurs sonrası okullarınızdaki liderlik algısındaki değişiklikleri bizlerle paylaşırsanız seviniriz.
1 yorum:
Unknown
24 Ocak 2013 08:04
okula gerek yok hocam bız bıle değıstık 2 gunde çok guzeldı bızım ıcın cok tesekurler
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
okula gerek yok hocam bız bıle değıstık 2 gunde çok guzeldı bızım ıcın cok tesekurler
YanıtlaSil