31 Mayıs 2012 Perşembe

yeniden merhaba...

Değerli eğitim liderlerimiz sizlere yeniden merhaba derken kurs sonrası okullarınızdaki liderlik algısındaki değişiklikleri bizlerle paylaşırsanız seviniriz.

1 yorum:

  1. okula gerek yok hocam bız bıle değıstık 2 gunde çok guzeldı bızım ıcın cok tesekurler

    YanıtlaSil