2 Nisan 2012 Pazartesi

1. GÜNÜN YORUMU...

Bu günün yorumlarını paylaşmak istiyoruz.

4 yorum:

  1. Son derece verimli bir çalışma içinde olduk,eminim kalan iki günde çok daha verimli bir zaman paylaşımı içinde olacağız.

    Herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Seminerimiz çok olumlu ve başarılı geçti. Eğitim öğretim açısından etkin ve faydalıydı.

    YanıtlaSil
  3. yapılan paylaşımların eğitim adına vizyonu geliştirdiğini düşünüyorum..

    YanıtlaSil