Son derece verimli bir çalışma içinde olduk,eminim kalan iki günde çok daha verimli bir zaman paylaşımı içinde olacağız.Herkese teşekkürler
Seminerimiz çok olumlu ve başarılı geçti. Eğitim öğretim açısından etkin ve faydalıydı.
yapılan paylaşımların eğitim adına vizyonu geliştirdiğini düşünüyorum..
çok güzel bir seminerdi.
Son derece verimli bir çalışma içinde olduk,eminim kalan iki günde çok daha verimli bir zaman paylaşımı içinde olacağız.
YanıtlaSilHerkese teşekkürler
Seminerimiz çok olumlu ve başarılı geçti. Eğitim öğretim açısından etkin ve faydalıydı.
YanıtlaSilyapılan paylaşımların eğitim adına vizyonu geliştirdiğini düşünüyorum..
YanıtlaSilçok güzel bir seminerdi.
YanıtlaSil