"bir topluma hizmet eden onun efendisi olur" der bir atasözümüz.insana hizmeti amaçlayan her çalışma güzeldir ve desteklenmeye değerdir.çünkü insan yaratılmışların en şereflisi ve en üstünü. beşikten mezara kadar öğrenmeyi bir görev sayan ve bilgiyi yitik malı kabul edip her yerde onu aramamızı öğütleyen bir geleneğimiz var. ve öğretmenlik, öğrencilerin gözündeki mütebessim ve müteşekkir pırıltı da mana bulan yüce meslek. bu duygular içinde fatih projesi eğer yarıda bırakılmaz istikrarlı biçimde sürdürülür ve takip edilirse güzel sonuçlar elde edileceğini düşünüyorum.çocuklarımıza ve camiamıza hayırlı olsun.
İnsan odaklı olmayan hiç bir şey başarılı olmaz sadece tenoloji ile yetişip maneviyat olmazsa bu şekilde yetişen insan milli ,manevi ve etik değerlerine sahip çıkmaz bu gün şikayet ettiğimiz nesil yetişmiş olur.
projenin insan odaklı olmasını ve kalmasını dilerim
YanıtlaSilgünün değerlendirmesi
YanıtlaSiliyi başladık az da olsa aklımızdaki sorulara cevap bulmaya başladık umarım son gün de tüm sorularmız cevaplanmış olur
en büyük başarı şanlıurfa gibi bir yerde insan yeiştirmek
YanıtlaSil"bir topluma hizmet eden onun efendisi olur" der bir atasözümüz.insana hizmeti amaçlayan her çalışma güzeldir ve desteklenmeye değerdir.çünkü insan yaratılmışların en şereflisi ve en üstünü.
YanıtlaSilbeşikten mezara kadar öğrenmeyi bir görev sayan ve bilgiyi yitik malı kabul edip her yerde onu aramamızı öğütleyen bir geleneğimiz var.
ve öğretmenlik, öğrencilerin gözündeki mütebessim ve müteşekkir pırıltı da mana bulan yüce meslek.
bu duygular içinde fatih projesi eğer yarıda bırakılmaz istikrarlı biçimde sürdürülür ve takip edilirse güzel sonuçlar elde edileceğini düşünüyorum.çocuklarımıza ve camiamıza hayırlı olsun.
İnsan odaklı olmayan hiç bir şey başarılı olmaz sadece tenoloji ile yetişip maneviyat olmazsa bu şekilde yetişen insan milli ,manevi ve etik değerlerine sahip çıkmaz bu gün şikayet ettiğimiz nesil yetişmiş olur.
YanıtlaSil